Accés directe al contingut

Campanya prevenció glaucoma 2013: "Per a que mai no hagis de veure el món a través d'un tub"

Imprimeix

18/03/2013

Setmana Mundial del Glaucoma

Amb motiu de la commemoració de la Setmana Mundial del Glaucoma, entre els dies 10 a 16 de març, els centres del grup Admiravisión han dut a terme una campanya de prevenció d'aquesta patologia que representa la primera causa de ceguesa irreversible en el món.
 
Aquesta malaltia que produeix un augment de la pressió intraocular que afecta el nervi òptic, no produeix símptomes. El principal perill del glaucoma és perquè quan el pacient s'adona que el seu angle de visió es va tancant, la seva progressió és ja inevitable. Només si es detecta de forma precoç, es pot atenuar el seu impacte.
 
Amb el lema "Perquè mai hagis de veure el món des d'un tub", al llarg de la Setmana Mundial del Glaucoma, els nostres centres de les clíniques Sagrada Família, Corachan, Cima i Diagonal han ofert informació sobre aquesta i el test genètic de detecció precoç i, s'ha revisat la vista i mesurat la pressió intraocular gratuïtament a més de 60 persones.
 
Esperem haver pogut aportar el nostre granet de sorra a la gran muntanya que representa la conscienciació social del perill d'aquesta greu patologia ocular silenciosa.

Comenta la notícia

Continguts relacionats

Et pot interessar

  • Sota el lema #Bateaelglaucomainvisible i coincidint amb la Setmana Mundial del Glaucoma, entre els dies 11 a 15 de març, ens sumarem a "verd" i portarem a terme una nova campanya de revisions gratuïtes en què mesurarem la pressió intraocular i informarem sobre la malaltia als que ho sol·liciten prèviament concertant cita en qualsevol dels nostres centres.

  • En línia amb les nostres accions en matèria de responsabilitat social corporativa, hem iniciat una nova campanya de salut visual que, en...
  • Un any més, tots els nostres centres han dut a terme una campanya de detecció precoç de la retinopatia diabètica, mitjan...