Accés directe al contingut

Iniciem campanya de salud visual a grans corporacions

Imprimeix

05/03/2019

Els treballadors d'Accenture i Hewlett Packard primers beneficiats d'aquesta inciativa

  • Campanyes salud visual a grans corporacions

En línia amb les nostres accions en matèria de responsabilitat social corporativa, hem iniciat una nova campanya de salut visual que, en aquest cas, passa per desplaçar-nos a la seu de multinacionals per revisar la vista dels seus treballadors.

Aquesta iniciativa ha tingut molt bona acollida per part dels beneficiaris.

Hem pogut constatar que l'exposició a pantalles augmenta de forma clara la incidència de la patologia de l'ull sec i la miopia. Se'ls ha proporcionat informació sobre ergonomia visual amb la finalitat de fer pedagogia sanitària i contribuir en la mesura que ens resulta possible, a frenar una mica l'augment d'aquests trastorns oculars clarament ocupacionals.

S'ha recomanat realitzar exercicis visuals, augmentar el parpelleig i utilitzar lubrificació ocular adequada a cada cas particular.

No s'ha detectat patologies que poden comprometre la salut visual però sí que s'ha constatat la tendència a descuidar la cura de la visió i s'ha recomanat realitzar revisions anuals per poder detectar de forma precoç signes d'alerta.

Comenta la notícia

Continguts relacionats

Et pot interessar

  • T'apuntes a celebrar Sant Jordi participant en el nostre IV Concurs de Microrelats?.

    Destapa les teves qualitats literàries i fotogràfiques!

  • Sota el lema #Bateaelglaucomainvisible i coincidint amb la Setmana Mundial del Glaucoma, entre els dies 11 a 15 de març, ens sumarem a "verd" i portarem a terme una nova campanya de revisions gratuïtes en què mesurarem la pressió intraocular i informarem sobre la malaltia als que ho sol·liciten prèviament concertant cita en qualsevol dels nostres centres.

  • Un any més, tots els nostres centres han dut a terme una campanya de detecció precoç de la retinopatia diabètica, mitjan...