Accés directe al contingut

Avaluació de resultats del 2017 amb tot l'equip

Imprimeix

14/12/2017

En el nostre afany de millora continuada i cerca de l'excel·lència, el president executiu del grup Admiravisión, Dr. Jesús Costa Vila, va presentar la memòria d'activitat i els objetictius pel 2018 a tot l'equip.

  • Reunió de Nadal 2017

L'equip de professionals del grup Admiravisión va acudir massivament a la cita anual amb el President Executiu per tal de conèixer els resultats obtinguts per la feina que un cop més s'ha demostrat ben feta, amb l'assoliment de pràcticament tots els objectius que ens havíem proposat.

S'ha aconseguit dur a terme un 85% dels projectes que ens havíem marcat a inici d'any, com ara disposar de servei d'urgències oftalmològiques en presència física les 24 hores, els 365 dies l'any, renovar els equips de facoemulsificació o guanyar concursos públics als que ens havíem presentat, entre d'altres.

A nivell tècnic, els indicadors d'èxit quirúrgic se situen a nivells difícils de superar, amb un 98% de pacients operats de cataractes que tenen una agudesa visual del 100% o només un 0,56% de pacients de cirurgia refractiva que necessiten ser retocats, per posar alguns exemples.

La durada de les visites està en una mitja de 8,5 minuts i el temps d'espera mig al voltant dels 12 minuts, tenint en compte que hi ha subespecialitats que requereixen visites més llargues.

Aquest 2017 hem facilitat el contacte per whatsapp i fet un gran esforç a nivell de xarxes socials, fòrums de pacients i web per atendre totes les consultes que ens fan amb la màxima rapidesa.

Analitzant el resultats sobre la societat, comprovem amb gran complaença que la satisfacció dels nostres usuaris cada any és més elevada (4,66/5 en visites i 4,72/5 en cirurgies) i que les accions que duem a terme per consolidar la nostra missió de tenir cura dels pacients més enllà de la cura dels seus ulls tenen el seu fruit, especialment en l'àmbit de la comunicació i la facilitat d'interacció que els oferim per tots els mitjans possibles (físicament a les nostres consultes, per telèfon (3,8% de trucades perdudes. Un 61% de consultes es fan per telèfon, el whatsapp ja representa l'11% de totes les consultes realitzades, a través de les xarxes socials ens arriba un 2% del volum de consultes i via web el 26% amb més d'un milió de visites anuals a la pàgina.

Ens fa molta il·lusió haver pogut dur a terme accions en matèria de responsabilitat social corporativa, al marge de les campanyes de detecció precoç del glaucoma o la la retinopatia diabètica, conjuntament amb la Fundació Corachan per tal d'oferir assistència oftalmològica sense cost a nens assistits als centres Paidos de Càritas, o xerrades amb consells de cura visual per a embarassades i nadons.

D'altra banda, el nostre departament d'optometria està fent també un gran esforç per oferir noves teràpies de bioestimulació oftàlmica neurocognitiva, sobretot a la població infantil amb problemes visuals que generen dificultats d'aprenentatge però també en casos com l'ambliopia que no millora amb oclusió i exercicis visuals, utilitzant les últimes tecnologies a tal efecte.

Finalment, esmentar que el nostre equip ha participat de forma activa en els principals congressos oftalmològics i presentant comunicacions fruit de l'estudi de casos clínics amb els nostres pacients.

En definitiva, la constatació d'una feina ben feta ens engresca a seguir endavant i superar-nos per tal que el 2018 siguem capaços de superar els nostres reptes amb il·lusió.

 Admiravisión som tots. Gràcies equip!

Comenta la notícia

Continguts relacionats

Et pot interessar